• Reklamacje


    1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
    2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji (w tym dotyczących działania Sklepu) na adres pocztowy wymieniony w pkt 5 , adres elektroniczny : kontakt@selyn.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego Sklepu
    3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
    4. Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zostały zawarte w § 9 Regulaminu Sklepu
    5. Reklamowane rzeczy prosimy odsyłać na adres:
      Selyn Aszmi Atamisgoray
      ul.Trafalczyka 7a/2
      41-100 Siemianowice Śląskie
    6. Sprzedawca zastrzega, iż nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.